Hát eljött a nagy nap. Jigsaw megcsinálta 2. videóját! Legalábbis annak az 1. részét. A World of Goo nevű játékról esik szó benne. Szerintem nagyon mókás,érdekes játék.(én legalábbis szeretem az ilyeneket)
Hát egy kis leírás a játékról: 2D Boy (2dboy.com) nevű társaság csinálta 2008-as évben. Hivatalos honlap: www.worldofgoo.com Video és audio beállításokat ne keressetek,mert nincs.(de lehet csak én nem találtam:D) De ez a játék is élvezhető,játszható. És ne feledjétek: ez csak az 1. rész! Tehát még várható 1 rész.(igen,2 részes lesz:D) Ha bármi kérdésetek van írjatok a jigsawvideos@citromail.hu e-mail címre!

A bejegyzés trackback címe:

https://jigsawvideos.blog.hu/api/trackback/id/tr41554482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiskham 2009.11.26. 20:07:32

Há ne tagadd egy kis gyakorlas rad fér :D amugy a vidi
7,2435354 / 10
süti beállítások módosítása